Puh!

Nu är de helg igen och alltså bara 13 dagar kvar tills jag fyller 18!

I torsdags åkte jag och jonas och sola en sväng efter som att den dagen var så utspridd på lektioner. Sen så körde han mig till skolan så hitta jag jojjo så vi gick ut och satte oss i solen, härligt!

Efter ett tag kom Ica oxå, så jojjo gick på lektionen och jag åkte med ica, vi var lite rastlösa ett tag, men bestämde oss för att åka till Kinna och där landade vi på donkan, Köpte en glass, mums så gott! Vi satt å fundera på va man kunde göra, så kom vi på det, FISKA! Vi ska åka och fiska, helt klart. Så satt vi kvar ett tag så träffa vi Joffe och efter en stund dök även Robin upp. Vi fråga om dom var på på att fiska å de var dom. Så jag å ica åkte hem och fixade alla fiskesaker å grävde mask medans dom köpte skor. Sedan så kom dom så vi gick ner till Viskan. Där var sjukt länge sen jag fiska allltså. Det blev bara jag å ica som fiska, dom påstod att dom inte orka bära med sina fiskesaker. Så vi satte oss där nere och meta. Helmys. Det smånappa lite och tillslut fick jag upp en liten mört. Oj var stolt jag blev och alla fick ta kort på mig och fisken. Sedan fick ica sitta på meta på mitt ställe för att hon också skulle få en fisk men den lilla kvinnan hade ju ingen känsla så vi gick hem. Märkte att jag hade blivit väääldigt bränd av solen på donkan, hehe, inte jämt heller, men jag bjuder på det tror jag.

I fredags var de sovmorgon men jag kom till skolan ganska tidigt och satt å snacka med teres. trevligt! sen började lektionen så plockade upp alex på vägen och gick till svenskan, där gjorde vi inte mycket vettigt sen så slutade vi. Sen stack vi å käka sen började nästa lektion, har kort lunchrast på fredagar. Gjorde uppgifter i näringsläran sen så slutade vi så var med alex och flumma runt på skolan, sen åkte jag med Peter och Jim hem.

När jag kom hem hade jag fått min cosmopolitan så bytte om till bikini och satte mig ute i solen en stund å läste å lyssna på musik.

And then kom rickard och hälsade på, vi tjöta massa skit som vanligt sen så åkte vi till Frölisch och köpte mjukglass. mums=) sen blev vi rastlösa och åkte till brinken och slogs. ( jag var ju tvungen å visa vad jag lärt mig på självförsvaret) sen åkte vi hem, sen åkte vi å hyrde film, sen hem igen, och jag fick köra! Rickard tycker till å med att de e ofarligt att åka med mig nu för tiden, duktig har jag blivit!

Kollade på Georgia Rule och den var inte fy skam, gillade Rachels attityd (som spelades av Lindsay Lohan). Grym! köpte även Titanic för 29 kr för jag tycker det är en sån där typisk måste film som man måste ha i filmsamlingen.

Vaknade tidigt i morse och la mig direkt och plugga körkort, så klarade Fas F innan så nu är de bara fas C å slutprovet kvar:) Wish me Luck!

Men nu ska jag stoppa i mig frukost och göra mig iordning å sen ner till Kinna och möta upp Ica så får man se va vi hittar på.

nu går de inte å infoga bilder igen, får försöka fixa det!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0