Tidsfördriv..

Namn- Linn Malmberg

Födelsedag- 23/5

Hemstad- Kinna

Ögonfärg- Grönblåbruna med äggulor

Hårfärg- Blond, just nu rödbrun

Längd- 161 cm (enligt mitt pass)

Höger- vänsterhänt? Vänster

Värsta ovanor- biter på naglar, röker:/

Skostorlek- 36-37

Svagheter- Jag är ibland svag person

Rädslor- Att dö ung

Mål för året- Hm, mitt mål för året är att jag ska ta tag i mitt liv!

Stjärntecken- Tvilling

Bästa kännetecknet- ögon brukar jag få höra, även bröst å rumpa. haha

Färg- Blå, lila, svart

Mat- Mmm, donkan=)

Sport- Skulle nog säga fotboll, eller handboll, eftersom jag har spelat båda.

Djur- Lucia å Hugo, min katt resp, dvärghamster

Glass- piggelin, twister

Godis- choklad, lakrits

Affär- H&M, gina tricot, JC

Restaurang- Mcdonalds sa jag ju, nej men Oliven.

Parfym-  Just nu e de DKNY- Green Apple å Naomi Campell- Cat deluxe

Doft- Nybakade bullar,

Kroppsdel på motsatta könet- Hmm.. måste nog säga ögonen, och händerna, leendet:)

Hur vill du dö?- Nice question, men om frågan är på vilket sätt jag vill dö, så vill jag dö snabbt & smärtfritt.

Vem av dina vänner är mest lik dig? - The one and only, Ica!!

Vem har du känt längst?- Av mina vänner, eller vadå? För isf är svaret på även denna frågan, Ica.

Vem är mest högljudd?- Vi e lika gapiga båda två!


1. Ta närmaste bok, slå upp sidan 18 och läs rad 3. Vad står det där?
"de tror jag inte på sa osborn"



2.Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, Vad rör du vid?
Luft;P


3.Vad va det senaste du såg på tv?
Vänner.


4.Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19.08?
Den var 19.08 , jag e grym;P haha


5. Bortse från datorn, vad gör du just nu?
Lyssnar på musik å snackar med folk


6.När var du senast utomhus, o vad gjorde du då?
Jag var senast utomhus när jag kom hem från körskolan idag,

7.Vad tittade du på innan du började svara på denhär undersökningen?
På Peter;) haha


8.Vad har du på dig?
söndriga jeans, leggins, linne å t-shirt


9.Drömde du ngt i natt? isåfall, vad?
Men kommer jag ihåg det eller? svar nej!

10.När skrattade du senast?
Hmm, var nog när en kille på nattstad fråga om jag jobba på donkan, nej jag e bara stammis;) haha


11.vad finns det på väggarna i det rum du är i nu?
tapter, tyg, hyllor typ.


12.Har du sett ngt konstigt på sistione?
Jag ser allt på ett konstigt sätt genom mina ögon.


13.Vilken va det senaste film du såg?
Den senaste filmen jag såg var Georgia rules!


14.Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle köpt en lägenhet, och sen kläder.. bil?.. haha


15.Berätta ngt om dig själv som inte folk känner till...
Im not telling you any secrets, men tror folk vet det mesta om mig. Har ett STORT problem med att säga vad jag tycker.


16.Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik eller skuldkänslor, vad skulle det då vara?
Att alla orättvisor skulle försvinna å att alla människor fick leva ett liv som dom faktikst var värda, alltså, ingen fattigdom, torka, matbrist å så.


17.Tycker du om att dansa?
Skitkul, å svettigt;) haha


18.George Bush?
Who? I have no interest in his business.

19-20. vad skulle din barn heta? kille resp. flicka?
Killen skulle hetat Edwin, efter alkisen i Full frys. Flickan har alltid vart Nellie för mig, men vet inte riktigtl

21.Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nja, kanske nåt i USA eller så.


22.Tror du på gud?
Nää inte ett dugg.

23.Begåvning som ingen vet om?
Hmm?

24.Stått på scen?
Hahaha, Ja det har jag gjort ett antal gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0