Dålig är jag!

Jag vet att jag gång på gång tänker att jag ska blogga och lovar mig själv att bli bättre, de går aldrig som man vill. Men nu kände jag att jag ändå inte hade nåt bättre för mig när jag sitter här med färgen i håret och väntar på att tiden ska gå. Men minst ett inlägg om dagen kan väl inte vara alldeles för svårt eller?

I helgen som var var jag ute å festa. det var riktigt mysigt. i helgen vet jag inte va som händer, men jag är ensam hemma och kan alltid hoppas på att jag får besök av Linkan=) haha! och om en vecka bär de av till Rhodos med lina! weeeey!

Har fått tillbaka min tandställning å de gör ontontont! kan inte prata och vägrar använda den, blää!=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0