Dumma dag!

Idag vakna jag vid 8, hade sovmorgon nämligen. Åkte till skolan och hade samhäll, jag blev utsedd till chefredaktör i våran grupp, skulle göra framsidor till tidnigar. De gick ganska bra tycker jag, var klart godkända iaf=)

Sen så åkte jag till borås och handla lite saker innan jag gick till Cia och fick mitt hår fixat. Så nu e de nyklippt å färgat å hela kittet. Efter de så åkte jag till Rickard, sen åkte vi ner till stan å käka å då blev jag av med min plånbok:/ så hela kvällen har gått åt till att ringa å spärra mina kort å göra en polisanmälan. Men nu e de fixat. tråkigt att bli av med körkortet bara:/ får se om jag hittar nån ny plånbok imån:D Måste till banken och fixa lite oxå, sen är det bara att hoppas att jag får imtt visa innan jag åker på onsdag.

Och imån är det köket men får se om jag går dit, känns dumt när jag hostar så mkt.

I helgen har jag inget direkt planerat så får se vad som händer, kanske träffa rickard å linkan. eller jim, får se som sagt!

Ibland kan man bara skratta åt dessa patetiska människor, som dig t.ex. Varna jag dig inte för den killen? Hade vi inte lovat varann att ingen kille nånsin skulle få komma emellan våran vänskap? Nu har jag iaf sett va du går för, ingenting, och för mig är du ingenting längre.. mer än luft möjligtvis, å de e inte mkt värt. Och jag kan inte ens tycka synd om dig hur sorgligt denna historia än sluta, för du har själv bevisat va dina vänner är värda fär dig.. ingenting! så nu kan jag inget annat än skratta och tänka; vad var det jag sa?

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0