Rhodos!

Åkte till rhodos den 8 oktober så min uppdatering har inte vart den bästa men nu är jag hemma igen iaf. Vi bodde på eden roc hotell och jag vet inte vad jag ska säga, är helt paralyserad och vill bara tillbax. Det var så underbart där!

Vi var både i old town, new town där dom hade byggt upp massa affärer av gamla ruiner och slott, så fint! Sedan var vi i rhodos city och shoppa och även i Faliraki, dick gick tiden så snabbt att vi inte ens hann med hälften av vad vi hade velat tyvärr:/

Hotellet var iaf hur fint som helst och det var all inklusive så en del dagar kunde det bli uppemot 10-15 drinkar, dom dagarna var lite mer flummiga;) Dom hade enterteiners där med som såklart stod för underhållningen, det var Sonia, Marko, Luca och Steffi. Fast Sonia och Marko åkte hem ganska tidigt så sen var det bara Luca å Steffi kvar som vi spendera en del tid tillsammans med, både i baren, på minidiscot, på lekar, sen åkte vi ut en kväll och shoppa å käka med dom med, Det var riktigt mysigt faktiskt. Sedan spela jag pingis med Luca en kväll, och det var en sån där kväll när man hade druckit lite för många drinkar så jag såg knappt bollen alla gånger, fast sen tror jag luca faktiskt fuska lite oxå;) haha.

Sen så har jag å lina hyrt trampbåt, solat, badat, slåtts om killar osv. Men det har vart en helt underbar semster och man vill bara tillbax.! Lyckat kort å gott.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0