Skaffa eget liv!

Apropå folk som hela tiden är ute efter att förstöra mellan mig och Rickard så kan jag bara be er att sluta med det. Under vårat förhållande har vi träffat på en del sådana människor och till 99,9 % är det tjejer och jag fattar inte varför? Rickard och jag har valt att leva ihop därför att vi älskar varandra och vill det! Att vi är förlovade beror på samma sak, vi älskar varandra och kände att det var dax att ta vårat förhållande ett steg längre. Jag blir trött på alla tjejer som är svartsjuka på att jag är ihop med honom. Han har valt att leva med mig så låt han göra det om han är eran vän, annars förstör ni bara för er själva. Om han var ett svin mot någon och såra någon så är de hans val, inte mitt. Så kom inte å kläck ur er saker om att " han är en skitstövel hur fan kan du va ihop med honom" och " vad ser du hos honom"? Bara för att han var ett svin mot dig betyder det inte att han är de mot mig. Han älskar mig och respekterar migoch tvärtom! Jag kan inte stå för hans handlingar och jag är ingen dålig människa som man kan sitta å säga de ena eller de andra till. Ta de med honom istället för att börja gräla på mig. Jag har inget med det att göra!

Sen ge fan i att försöka sabba saker för mig för ni lyckas inte och jag vet va ni håller på med, så lägg bara ner, ni sabbar bara för er själva med att Rickard inte vill ha någon kontakt med folk som gör hans flickvän illa. Och jag ber honom att inte ha det heller. Så ni förstör inte för oss utan för er själva. Dock det som är synd är att jag har fått svårt för att lära känna tjejer Rickard är kompis med. Mycket tråkigt, för jag har aldrig gjort något som helst för att försöka förstöra mellan någon av mina killkompisar å deras flickvänner så jag fattar inte vad det är för korkade människor som sitter och försöker leva sitt liv genom andra. Skaffa er ett eget liv så kommer ni förhoppningsvis också hitta rätt i livet någon gång för ert eget bästa. Så jag önskar er alla lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0