Lite smått seg

Börjar bli riktigt seg på lovet ju. Hemskt va slö man kan bli.. Måste skriva på som tusan på mitt projekt, men orkar jag det?.. Nöö! Så jävla tråkigt, men men, får väl sätta lite fart n då å se vad Dick säger efter lovet, fått lite skrivet iaf, men alldeles för lite antagligen, men senbehöver jag hjälp med att få ihop allt rätt oxå.

Igår ringde dom från dalsjöfors guld och sa att dom itne kunde göra en sån liten ring som jag behövde. Tyckte det var lite konstigt då jag testa en sådan ring fast i annan design som passa mig perfekt. Men eftersom ringarna redan är betalda får vi åka och prata med dom imån och ev. ta pengarna tillbax och se om vi hittar ett par andra.

Idag kanske vi dock ska åka och bowla, men får se hur de blir med det.

Skulle kollar på hockeyn inat men jag blev trött å somna:O hö hö!
 Blir ett kort inlägg nu för orkar inte babbla på mer om dittan å dattan så pösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0