Det funkade i 2 dar iaf..

Nåja, det var värt ett försök. efter 2 dagar på jobbet så sa rickard upp sig och jag kan förstå honom, faktiskt!

I onsdags var det internationella våffeldagen eller något, jag bakade iaf våfflor till mig och rickard! det var riktigt gott!

I fredags åkte jag hem till mamma efter skolan och lagade mat, tog en fika med jim. Blev tacos på kvällen när rickard och krister kommit, gottgott! Jag och rickard nanade i bäddsoffan eftersom vi skulle upp dagen efter och åka till gbg på gerbilutställning, vi lyckades hitta till rättplats i tid (jag hatar allt som har med storstäder att göra) och en av moas gerbiler, Tequila fick pris för "domarens favorit" och "dig skulle jag vilja se i standard". Sedan vann båda gerbilerna en gnagtävling där de kom på en andra plats. Roligt!

Idag har jag och rickard spelat när och fjärran men han har såklart anklagat mig för fusk, som vanligt. Behöver man tillägga att jag vann då?

Nu börjar jag bli hungrig igen eftermin stadgande smoothie, avocado och äggfrukost så får se om jag kan få iväg honom till donkan eller något. hihii (söndagsmat).

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0