Tänk vad lite tjat kan göra?

Efter grälet med rickard så sökte han 20 jobb i förrgår, å gissa vad? mindre än 20 timmar efter det är han antsälld säljare. Han var inte så arg längre:) kanske fått han att tänka på något?

Igår när jag vakna var de jättefint väder ute å jag blev överlycklig, kände vårkänslorna lixom spritta i kroppen, dock varade det inte allt förlänge när de börja snöa! Så jag fick helt enkelt leta upp varmare kläder och muntert ta på mig dom ist. Men idag är vårkänslorna tillbax!

Något som stör mig dock är att jag köpte bil för lite drygt en vecka sen, å guess what? den är sönder:O Bromsen haka upp sig igår å fortsatte köra fst jag bromsa, de va lite scarry, men som tur var lyckades jag komma hem, men undra hur mycket jag lyckades varva upp motorn igår! haha!

Nu ska jag göra mig iordning å verkligen försöka plugga de bästa jag kan på provet om eu, länder osv!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0