Ny blogg!

Jag har en ny blogg på www.mylifegoeson.bloggspot.se

Iaf, båda jag och Rickard har fått jobb, ett tag iaf!

Jag ska jobba på svenska krogen i Borås under sommaren och det ska bli så otroligt roligt! Jag har min APU där och Johan sa att om det går lika bra nu sista veckan så kune han tänka sig att anställa mig till sommaren, skönt, då slipper jag iaf sommarvikariaten inom Borås Stad, de såg jag inte alls framemot.

Rickard däremot har börjar jobba på Halens så får väl se hur länge han får stanna där.

Imån ska jag till vårdcentralen och kolla upp mina magsmärtor, vad de kan va för något?
Lördag konfimerar sig min kusin och på Måndag börjar skolan igen. Onsdag blir att fira min och Jims födelsedag!

Nu ska jag göra mig i ordning och ta bussen ner till stan!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0