Svart hål

Jag mår inte bra nu och jag hatar det för jag vet att jag borde vara lycklig. Det är jag väl, när Rickard är runt mig, när mina kompisar är i min närhet.  När jag har något att göra om dagarna, jobb, skola whatever. Nu har jag istället grävt ner mig i ett djupt svart hål, och jag grävar det djupare och djupare för varje dag. Nu orkar jag knappt gå upp ur sängen längre och det suger! Jag ser att de finns massa att göra i lägenheten, men jag orkar inte. Finner ingen inre styrka att ta tag i det, inte heller mitt liv. skönt att helgen kommer och att jag ska träffa Jojjo på fredag så  den glada livsfulla Linn får komma fram igen, om så bara för den dag, för jag saknar henne, vill hitta henne, men hon är borta:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0